Sad ♥

Idag har jag bara fokuserat på pojkvännen eftersom han åkte hem idag. Jätte jätte tungt, vi har haft en UNDERBAR vecka, och jag älskar honom så! Så just nu är det lite jobbigt att hålla tillbaka gråten, men han har nyss ringt och han har landat och håller på att få väskorna. Sen när han kommer hem blir det skype och webbning :)

Men iallafall, igår hade vi en riktig myskväll och tittade på två filmer: The Tourist och Bad teacher. The tourist var jätte bra, men den hade inte direkt kunnat varit dålig med tanke på skådisarna: Angelina Jolie och Johnny Depp. Kan inte bli bättre! Älskade filmen, jätte bra. Rekomenderas! Men Bad teacher- den sämsta filmen jag har sett på länge. Inte se värd alls :( Men jag hade en super kväll och natt tillsammans med älsklingen och jag hoppas att ni alla njuter extra nu innan skolan börjar. Nu blir det te och tv i väntan på att älsklingen ska komma hem. Puss !


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

hej! sugen på lite nya smycken nu till våren? har en tävling på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke. jag drar 10 vinnare på fredag, så chanserna att vinna är höga.

länk till tävlingen: http://gladjosefine.blogg.se/2012/january/tavling.html

lycka till! :)

2012-01-09 @ 12:50:32
URL: http://gladjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback