Slöfock

Efter jag skrev det senaste inlägget började jag fundera om jag skulle messa Paris och be henne komma över eller Limpan. Men så tänkte jag att jag skulle vila lite till först, och sen när jag tittade på klockan var den plötsligt 5 ?! Vafan hände? haha :) Tiden bara rann iväg och jag ska börja laga mat nu så den är klar när mamma kommer hem, vi måste äta innan vi drar och tränar tsm :) Ska göra något Thai Käk med kyckling och ris, Hoppas det blir gott!  Men man kan säga att jag har lugnt njutit av den här dagen bara av att inte göra något alls! Njut ni också !


Kommentarer
Postat av: by: ESMA (besööök) <3

gud vad snygg blogg kommentera jätte gärna min :D

2012-01-09 @ 19:28:19
URL: http://byesma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback