Stan


En liten bild från gårdagen då jag och hanna var i bromma blocks och handlade födelsedags present till Hannas mamma, efter att vi hade kollat runt lite utan att bestämma vad vi skulle köpa så hamnade vi på Waynes. Där bjöd hanna mig på en Chai Latte *stavning* ? Och hanna tog en kladdkaka, vi började prata om allt och sen fastnade vi där. Och satt där i typ  en timma ? Klockan var iallafall 6 när vi gick där ifrån. Mysigt hade vi det :)

Kom iaf nyss hem från stan, var där med Elsa, Hanna, Linn, Siri och Isabelle inne i stan. Mys! efter det tog jag, linn och hanna tunnelbanan hem. Vi var planerade morgondagen lite, vi får se vad som händer. Men någonting kommer vi göra! Antingen är vi hos Hanna eller här, beroende på vem som har FF :) Sitter just nu framför tvn med datan och bara myser!  Tittar på 2 and 1/2 men. Första gången jag ser att nytt avsnitt... får nästan lite ångest när jag ser det pga Alan? Vem är den dära hemlösa snubben lixom ? Men ashton kutcher Är alltid snygg! kärlek :) Ikväll blir det bara mys hemma med familjen, härligt är typ helt utmattad? Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback