Prao

Praoade ïdag då på Ica Maxi Lindhagen. Har ju praoat där förut så visste vart allt fanns och hur det gick till så dagen gick betydligt mycket smidigare än vad de gjorde då. Plus att jag träffade en massa andra söta nya Prao praktikanter som alla trodde jag fick i 3dje ring :) haha skrattade ihjäl mig varenda gång och när jag sa "nej jag går i åttan" så frågade de " Vadå har du gått om?" haha asså... ^^ Det var riktigt kul! imorn blir min sista dag från 9-3. Och jaaa jag använder ica Maxi skjorta och grejs :) Tror även en kille jag jobbar med Flörtar med mig? haha vi får väll se vad som händer imorn, ska leta upp all svart tvätt som jag vill tvätta till resan nu. Så ska vi köra en maskin så allt jag har med mig är rent och fräscht! Ska även fixa och platta håret senare. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback