Shopping

Åh va jag är glad för dessa saker! underbart fina och kommer sitta super i sommar och på semestern! Har även köpt ett nytt vit-rosa headset :) Sjukt bra med extra bas! Hihi glad, det ska även stänga ute ljud runt omkring så passar perfekt på planet :) Har börjat packa nu och det är enormt mycket grejer som ska med... får nog plocka undan lite,

Imorn är min sista dag på Jobbet och ska då säga hejdå till alla och sen blire hem och träna tror jag om jag orkar, annars myser jag och börjar fixa med musiken och förbereder eventuella inställda inlägg med bilder där från där jag befinner mig! ÅÅÅH har börjat få pirr i magen! är jätte spänd och exalterad! PUSS

Transperant blus i ormskinn

Så kalald "sarong" som man har ev bikini under påväg ner till stranden eller till frukost eller så.
 
Svart topp med ett snyggt hål i bak! Härliga toppar allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback