Inget London

Förlåt för dålig uppdatering den här dagen. Vi får inte åka till London, för rektorn tyckte att det var för riskabelt? Men vi ska åka senare i år. Och det är typ mkt bättre eftersom det är varmare då och flygen går som dom ska. Men typ som plåster på såren ska vi till Skansen imorn. Som om vi aldrig har varit där förut lixom..men det är bättre än att vara i skolan. Sen ska vi oxå få äta pankaks buffé med glass grädde och massor av olika sortess sylter och grejjer. Idag handlade jag, hanna och Elsa godis till imorn för vi får ha med oss vad vi vill till utflyckten (: Vi köpte även en Pringles Chips för att elsa ville ha? Men iaf sen gick vi till parken och solade typ. Vi träffade Gurra, Alex, Jocke och underbara Dennis! As länge sen jag träffade honom? Men vi hade det mysigt men sen kom typ dom andra killarna och det blev värsta bråker och vas ska man säga våra chips e borta Dannes sko ligger i en tät taggbuske och vi tänker inte snacka med dom mera. Tänker bara snacka med min Alex.o , Martin och Filip.. Skaffa ett liv säger jag bara till dom andra..Aja lots of love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback