Party all night!

Det här var sista starbo för oss, och det var underbart. Vi hade as kul och ägde typ allting. Men någon tog på mitt as 24, fattar fortfarande inte vem? Men vi hade iaf as kul! Killarna va på all time ;) Det gillar vi! Idag är jag off hela dan eftersom jag, Elsa och Filippa ska dra till Erkiksdahlshallen för gymnastik uppvisning vi ska vara där 10.15 så ska fixa iårdning mej. Vi drar dit tidigt för vi ska hjälpa till på första föreställningen (: Och ikväll äre Hanna och Elsa älsklingen som gäller! Vi ska sova hos hanna så det blir tjejkväll tonight, tyvärr kunde inte Amanda och Linn ikväll för Amanda ska på någon middag, och Linn fick inte? Juste det här får jag itne glömma fick en present igårkväll! det låg på min säg, mamma hade sett den i brevlådan och då tog hon in den och la den på mn säng. Och det var ett silvrigt paket där det stog Nathalie:D på, jag öppna och inne var det en Reesen och på så stod det till den underbaraste ät och njut kram filippa!
fatta va gulligt? Messade och tackade sen :)
Aja love to you!

Jag och Amanda Älsklingen!

jag :)

Allas skor, haha det tog jävligt lång tid att
fixa ringen (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback