Stressigt

Hej mina söta läsare! Dagen har varit skit stressig och är helt jävla slut -.- Praodagen har varit bra två pojkar började gråta när jag skulle gå.. (: Så gulligt! Efter att vi hade sagt hejdå till alla så drog jag och linn till v-by. Där köpte linn en skit fin klänning! Wonderfull! När vi gick runt där så säg vi Sohrab? Och Alex.M s: lite konstigt.. Och precis när vi skulle gå till bussen så kollade jag åt vänster och då skrek Gurra: Natta! Och viftade med händerna. Jag ropade typ allas namn och gick fram och kramade alla. Det var Lukas, Gurra, Alex, Dennis och någon annan. Sen sa vi hejdå och drog till bussstationen och då märkte vi att det var 10 min kvar tills den skulle gå så vi gick och köpte tuggummi och då mötte vi dom igen (: Köpte 3 jenka och bjöd Alex och Dennis på varsin Slusch el hur det nu stavas? Efter det drog jag hem gjorde mat till familjen min och sen drog jag på gympa halv sex.. Ska städa rummet nu eftersom vår städerska kommer imorn -.- Kyssar!

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Skit fin bild hjärtat

2010-04-30 @ 17:06:30
URL: http://amandafn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack bby <3

2010-04-30 @ 17:29:56
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback