Club cave

Nu är det så att i Fredags var det disco i grottan (club cave). Jag, Hanna, Amanda och linn gick dit tsm. Vi hade gråa mysbyxor svart linne och olika tjocktröjor. Vi ägde hela skiten och alla killar var typ bara med oss. Men ett disco kan ju inte vara helt perfekt elr hur? svar Nej. Vi fyra var inne på discot och då kom några killar från Hannas förra klass fram till oss och sa att en tjej ville prata med hanna. Vi frågade vem och dom svarade att det var hannas förra kompis (dom är inte kompisar lägre och Hanna vill inte veta av henne) Hanna greps av panik och ville därifrån. Jag och Amanda samlade ihop massor av killar och sa att hanna tänkte dra ifrån discot om Hon inte gick och då följde alla med ut och skulle typ spöa upp henne. Men det visade sej att hon inte stod där utanför. Men iallafall Vi ägde discot och det typ det ända roliga med det oxå..Aja jag bjussar på några bilder.

Vi var i vällingby innan..Kfem Toaletterna :)

Vi gjorde pannkakor innan discot..3 kycklingar haha....

Mörk bild på min klädsel ;)

Och såhär såg jag ut :)

Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback