Tråkar

Nu sitter jag hemma hos min pappa och tråkar..Ja det finns inte så himla mkt att göra förutom att leka med min Extremt söta och gulliga lillebror Liam! Han är typ den sötaste som finns! Jag är hos min pappa varje tisdag och någon gång nån helg..Jag bor alltså inte här. Det är inget fel på honom eller våran relation elr så (som man kanske kan tro) utan det är nemnligen så att jag och min lille syrra alltid har bott hos mamma :) Min Pappa är typ as snäll och glad över att jag har honom! Jag har precis fixat lite bilder till spanska läxan som var att vi skulle göra ett familje träd. Japp så när jag kommer hem sen så ska jag göra klart den på power point. aja här kommer lite bilder på min lillebror!

En Puss till dej :*


Söt va?

I Pyjamas elr hur det nu stavas :P

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va söt!

2010-02-25 @ 21:04:04
Postat av: Nathalie

varför skriver du inte namn? :S Och ja jag vet! :D <333

2010-02-25 @ 21:04:59
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback