Grönan+Skolavslutning

Idag hade vi avslutnings lunch i skolan och årets match. Det är alltid så att sexorna spelar en fotbollsmatch mot alla lärare. Och varje år så har lärarna vunnit och även i år blev det så.. 3-6, ganska bra iaf om man tänker på att nästan alla lärare som spelade var män som har spelat fotboll sen dom var 2 lixom.. Och sexorna har även en avslutnings-lunch i skolans matsal dagen innan skolavslutningen. Det var skit mysigt! Dom hade gjort tre långbord och vi fick hur mkt läsk vi ville och till Lunch fick vi typ marinnerad och grillat kyckling bröst med pommes och bea :) Så gått vare inte fetto mat you know? Men ändå tanken va bra :) Sen fick vi även efterrätt massor med stora jordgubbar och vaniljglass, hur mkt vi ville :D Nice! Imorn äre skolavslutning och jag ska sjunga Hallelujah med Frida och Ewa ska spela piano ;) Kommer börja gråta eftersom jag har gått med mina älskade kompisar i 7 år nu! Och nu ska vi bara skijas åt. Fy fan.. Vi ska även sjunga sånger som vi har gjort till våra lärare. trevligt :D Efter allt det här så drar Jag och min klass till Grönan och stannar där till sent :) Messa om ni vill träffas eller är där :) Ska fixa naglarna nu, Fransk Manikyr tror jag. Kisses to you all!

Grönan here we come!
 


Kommentarer
Postat av: S&C

frågestund på bloggen!

fråga vad som helst, vi svarar på allt :)

2010-06-08 @ 18:36:22
URL: http://ohhhmygod.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken skola ska du börja i och de andra ?

2010-06-09 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback