Keso- inte Nathalies grej

Keso är inte min grej om man säger så. Men den där macka va  helt okej. :P Det hade ni inte förväntat er :) Inte jag heller faktiskt, trodde den skulle va dö äcklig men nepp, inte alls! Som ni kanske vet så har jag hållt på med en video till Min mest underbara Elsa i typ två månader nu? Och den har äntligen blivit klar :D Ni kommer inte tro att den va svår att göra men fan va jag har kämpat ;) Sen ville jag oxå säga en grej till Elsa och Amanda, Och det är att den där videon till Hanna och Linn gjorde jag för att jag faktiskt saknar tiden då det bara va "vi tre". och när vi träffade er så ändrades ju alla och allt. Men på både bra och dåliga sett. I början va det spänt sen så släppte allt och jag mådde super igen. Och sen bråkade vi och sånt.. Det gick väldigt mkt upp och ner. Men nu är ju allt bra igen..? :) Och det var sjukt kul att göra videon bara för att man kommer ihåg allla minnen och sånt dära. Men jag älskar oss alla Fem! Bara tre "riktiga" dar kvar tsm...

remember?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback