Middags gäster

Japp det kommer gäster till mitt hem idag :) Mysigt.. Det blir grillat! Mm.... Me like :) Gurra har kommit hem så har snackat med honom, har även snackat med Julia igen? Vi pratade gammla minnen, som när vi var på Grönan tsm. Hon jag Moa Hanna Alex och Jesper. Det var typ ett år sen? Men iaf när Julia Moa Alex och Hanna trängde in sej i en sån där båt i kärleks tunneln och jag och jesper ( som var tsm då) satt i en egen båt och hånglade? Haha minnen!! har ju haft kontakt med honom men det funkar inte.. pågrund av personliga andledningar.. Tråkigt*  Men kommer hitta någon som honom igen. Eh Kunde inte springa idag eftersom det var så *jävla* varmt. men det är ju bara bra med fint väder :) Men jag kan inte springa när det är så varmt för jag får dunkande huvud värk.. Men istället för att springa så gjorde jag mitt lilla "styrke pass" istället :) Trevligt :D ska in i dushen nu!


Outfitt


Kommentarer
Postat av: ...du vet nog vem:)

söt blogg det var hanna,julia moa,alex som satt ;)

2010-06-07 @ 20:41:05
Postat av: N

Okej :)

2010-06-08 @ 21:37:48
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback