Nyttigt!

Jag kör ju alltid på nyttig mat? :) Och nu har jag kollat i nån mat tidning där dom har gjort en macka som ser god ut. Typ ett murkt bröd med Keso Och sallad på. Blää...? Jag vet det låter konstigt men nu ska jag iaf prova. Tror inte att det är så gått... Jag vaknade klockan 10.00 idag, nice att få sova lite tycker jag. :D Imorn är ju en hård dag så bäst att jag slappar lite. Ska äta frukost nu och sen städa rummet och sen drar ju ut och springer. Om det är någån som vill ha ett bra tränings pass så fråga mej bara :) Jag kör på! Upptaderar senare. Pussar

Skriver vilket betyg den får efter frukosten


Kommentarer
Postat av: eilen

fin blogg :)

2010-06-06 @ 11:05:45
URL: http://meks.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback