Student

Har varit på studentmotagning, Mysigt! Kom precis hem. Kvällen med Linn va jätte nice och mysig tycker jag. Riktig girl power, Nej men vi fick prata för oss själva och njuta som barndomsvänner. Skit mysigt helt enkelt! När jag kom hem från Linn imorse (klockan var runt 11 skulle jag tro) så fick mamma nojja och sprang runt för vi skulle tyill v-by för att köpa klänning till mej som jag skulle kunna ha idag och på skolavslutningen. men när klockan var runt 12 så var vi iaf iväg och jag hittade min klänning efter mkt letande, provande och springande. Men det är jätte fin och skön så det var ett +. Snackade med Alex bby i luren förut, vet inte riktigt vad han ville men han ringde 2 gånger? Haha vi snackade bara skit typ. Till middag blir det hemma gjord pizza! :D Me like! Det var skit länge sen helt enkelt. Imorn händer inget spec.. skulle jag tro. Ska ut och springa lite och slappa typ. Puss på er alla!

Igga håret på 1 bilden
Hade hälften uppsatt i bak och så hade jag vågit
hår oxå. Det är därför det ser så kort ut :P
Jeans jacka: TopShop i London för 480 kronor
Klänning: Ginatricot för 199 kr
Väska: Louis Vuitton för 5000 kr
Armband: köpt i London för 200


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback