Underbara London!

Jag har haft det underbart i London! Boendet va inte bra och inte vädret första dagen heller men att vara med mina älsklingar i London va helt obeskrivligt :) Vi hade ju "grupper" och min grupp va ju fan bäst! haha fyfan vad jag har skrattat :D Har shoppat jeans jacka, kräm, små grejer och massor av annat. Jag och Amanda blev skit bra kompisar nu i London. Och jag älskar dej värkligen Amanda Åkesson :D Vi ska flytta till vårt London darling.  Hon har dom flesta bilderna från London och hon skickar dom till mej ikväll så då blir det bildbomb. Nu kommer några jag har tagit :) våran låt Amanda älsklingen
Min tid med dej har varit oslagbar gmn




jag och Amanda

Jag och Amanda i vårat rum

Sleeping med min bby

Jag som ligger i alex knä :love:

Amanda, Danne Alex och Jag bakom hatten :P

Danne, love u :)

Jag och Amanda älsklingen innan vårat bad tsm

Vi badade ensamma på hotellet, skit mysigt gmn

Love u

Jag och Amanda :)

Jag andra kvällens klädsel :)


Vi åt på donken :)

shoppingen med min Amanda :)
fler bilder kommer senare :D


Kommentarer
Postat av: Hilda-blogg design och foto !

Gud vad mysigt! :D

2010-06-01 @ 20:11:53
URL: http://wimsis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Aa :)

2010-06-02 @ 09:24:23
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-06-02 @ 10:24:09
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback