promenad i spö-regn?

Det gillar vi inte :( Jag har tappat bort min bussrämsa som jag och min lillesyrra Madeleine brukar åka på ( varje tisdag åker vi buss till pappa) Och eftersom jag inte får åka på sms-biljett så fick vi gå! Och det regnade som fan! Stackars mej och Maddis... Men nu är vi hemma och myser framför tvn och kollar på prodjekt runway :) nice som fan. Vet inte riktigt vart alla andra är men Elsa och Amanda skulle shoppa. Och Linn och Hanna drog hem var försej skulle jag tro? Imorn är det matte prov och på torsdag är det egelska prov -.- Så jag måste plugga typ nu.
kisses


Kommentarer
Postat av: beaa

jätte söt blogg! hoppas du haft en bra dag :)

2010-05-25 @ 21:02:54
URL: http://mikaelabeatricegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback