Mys med pappa ♥

Är hos pappa nu och kom hit vid 6 nån gång? Vi har ätit mys middag tillsammans och tittat på tv :D Värsta mys fredan! Idag va jag med Hanna då hela dan typ. Vi slutade halv 1 idag och då hängde vi i korridoren med Älsklingen Nermina brodern Sohrab och Oskar :) Skit kul. vid halv 2 drog jag å hanna till Mig och lagade varm choklad och hade det allmänt mysigt! Självklart blev det indii som gällde :P Hahaha skrattar varenda gång jag tänker på att vi nu har blivit beroende Älskling !

Atm sitter vi å kollar på Circus Möller tsm och hahaha Älskar det programmet asså! Så jäkla köna hela bunten..! Och jag är ju ett fan av Sean Banan.. har hemlig kärlek till dig Sean ♥ Haha nej skämtar men han är så j***a skön helt enkelt! hanna det här är till dig: Där borta ! Vart? Bakom ditt öööööraaaaaa..... hahaha
LOVE U ALL

 

Kommentarer
Postat av: isabelle

gud vad fin blogg du har! :)

2010-11-13 @ 00:48:12
URL: http://isabellekarens.blogg.se/
Postat av: Powntus

Låter härligt ;) haha sean banan heter han ;)

2010-11-13 @ 11:32:07
Postat av: Anonym

Va fin blogg du haråå ?! :O

2010-11-13 @ 16:14:37
Postat av: Nathalie♥

Haha tack :)

2010-11-13 @ 22:28:25
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hihi fin blogg :D

2010-11-14 @ 00:58:07
Postat av: Hanna

Skit fin blogg dära !

2010-11-14 @ 00:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback