Dags å blogga?

Dags å blogga rå? Asså herregud, ni är så söta! Festar ju hela dagarna nu typ och skriver inget! Och ändå har jag 100 flitiga och underbara läsare ! och det är lixom Ung och sommarlov? haha, 10 i know! Typ ingenting jämfört med vad jag brukar ha men men Ändå! Så nu tänkte jag slänga in ett snabbt inlägg Och typ säga godnatt ! Har haft en underbar dag och jag har träffat SÅ många :) Vi är ju typ ett "gäng" som träffas varje dag och även på friditen men nu under ung så  har alla tagit med sig typ sina andra kompisar så vi är lixom 30 pers som går runt, blir nästan too much! Men alla är underbara och vi har det så bra man bara kan ha det! Imorn äre back on track och Party ! Men försöker (som vanligt) slänga in ett inlägg imorn bitti Så höres vi då!  Sweet dreams!

PS. Ni är underbra allihoppa och jag har just nu inga fördommar eller hat mot någon person alls! Skönt för mig :) Men ni som inte tycker om mig av någon outgrundlig aledning som ingen som känner mig förstår, så snälla nu på Ung Stå inte på andra sidan vägen och stirra och titta snett på mig för det känns och det är allmänt tråkigt och omoget! Så vi hoppar det dära 1 årsklass vanan och gå fram till mig om det är något problem eller något som ni stör er på så kan vi ju prata om det istället? :) Annars är ni alla underbara, kom ihåg det ! PUSS


Kommentarer
Postat av: olivia

hej, fin blogg, allt bra?

2011-08-19 @ 09:05:33
URL: http://henelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback