Godmorgon!

Nu är vi vakna och övervånigen ser exakt lika dan ut som innan vi kom hit igår :) Topp! Vi hade en underbar dag och tror vi somande halv 6 imorse? Och vi började tjocka oss och titta film typ vid 7 tiden, haha ! Men om jag ska vara ärlig vi åt inte alls så mycket som vi trodde att vi skulle göra.. När man får tillfälla att äta så mycket man vill så känner man inte för det, efter typ 3 chips och 2 godisbitar hade alla ont i magen, så det var bara att pilla i sig  varsin Panodil och kära vidare! :) VI har en halv chips påse kvar, mer än en halv godispåse och 2 halva chokladkakor! haha :) inte ens åt vi upp pizzan! Men vi hade en awsome kväll med super filmer! Kanske kan tipsa er senare? :)

Ska fixxa mig och vakna lite till sen dras det till Kista med mamma för dotter och moder shopping! Love it ;) Och ikväll är det bara jag och sytern min tsm! Jätte mysigt, vill träna idag också men tror inte jag hinner? jaja! Shopping är ju lite träning iaf? ;) springa runt i ett varmt köpcenter i TIMMAR = träning ;) Håller ni inte med ? haha! pussar!

 Tyvärr tog vi inga bilder igår, haha ingen orkade !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback