Ändrat schema och gymkort!

Japp har precis ätit efter 1 timma på gymmet! Var där med Ewa sötnosen! Jobbigt värre :) Har fått gym kort iaf! Mamma köpte ett igår! Det gillar vi :D så nu ska jag gå där 4 dar i veckan + dans och bedminton! :) Sköönt :D Och vet ni vad! Dom har ändrat schemat så vi slutar inte såå sent som fört nu :) det gillar vi ! Och nu ser det ganska bra ut förutom att tex vi bara har 25 minuters lunch två dagar? det är den enda rasten vi har. Och mellan varje lektion är det bara 5 min den dagen så vi har inte ens 1 timmas rast på hela dan sammanlagt asså... :( usch nej det suger! men btw. imorn ska jag först upp till v-by med linn för att köpa lite godis till romme! Ni kanske inte vet om det ? Men jag drar till romme med klassen på onsdag! Skit kul skare bli är as taggad! Mer om det sen :) Efter v-by ska jag till Fillippa för en liten fika! Mys skit länge sen vi träffades! Men aja hoppas allt är bra med er så hörs vi sen! Pussar :)

 jag innan träningen ;)
 


Kommentarer
Postat av: Ewa

Fin blogg! .. HAHAH jag drev bara! ;D lr det gjorde jag faktist inte.. men du fattar.. Jag älskar dig min sötnos!! :*

2011-01-24 @ 21:56:21
Postat av: Nathalie♥

hahahah love u to ! ;) <3

2011-01-25 @ 19:43:29
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Sandra

bra med träning ! :)

2011-01-27 @ 21:39:07
Postat av: Karoline

:D

2011-01-29 @ 16:00:48
URL: http://karolineemoens.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback