Öronmuffar

Har haft en sjukt mysig sista dag på lovet :) Även fasst det suger att det är skola imorn så tycker jag inte att det är så farligt.. + Att jag är sjuk? :P Har jag blivit fööör positiv eller ? Sjukt? Jag sa att 2011 skulle jag börja tänka ljust efter allt som hände under 2010 men hallå? :P Iallfall vid 11 kom Linn över till mig och tog hand om mig, Låter som en KRATTA! vaknade i förrgår och lät helt förjävlig! Är skiit hes Vet inte vad som hände, sovit för lite kanske ? + Förkyld... Usch noot good. Men ja linn kom hem till mig och sen började jag fixa mig klädde på mig och så sen kom julia och vi sminkade oss tsm :) Och vi dunka as hög musik, det gillar vi ! Men sen drog vi in till stan, Linn klippte sig och jag å julia drog till Af och träffade alla där. Sen taggade vi och träffade Wicke och Martin sen drog alla till donken. Hur många va vi? Kanske 16 pers tror jag :) Sen efter ett tag drog vi hem och just nu myser jag framför skype med en kopp te :) Hade lovat er att visa mina nya öronmuffar så här komemr dom :)


Kommentarer
Postat av: benedicte

Nydelig blogg, kan jeg spørre hvor du opprinnelig kommer fra? og hvordan du fikk så ren hud?? bare svar i mitt kommentarfelt :D

2011-01-10 @ 23:15:05
URL: http://benedicteab.blogg.no
Postat av: Nathalie♥

Jag är Halv Colombian och halv svensk. Och jag har smink där såklart. men jag gör inget speciellt. Om du vill veta vilket puder och fundation ag använder så fråga gärna. Kram :)

2011-01-11 @ 16:40:07
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: benedicte

aah sykt kult, jeg har fått en sånn finne kick nå etter jeg har kommet fra polen med skolen jeg aner ikke hva det er, vil hverfall ha det VEKK VEKK VEKK! hehehe jada bare skriv ned hvilken sminke du bruker, kanskje det hjelper litt :D

2011-01-11 @ 18:54:11
URL: http://benedicteab.blogg.no
Postat av: Anonym

vart har du köpt dem där öronmuffarna :)

2011-01-20 @ 18:05:51
Postat av: Nathalie♥

Tyvärr kommer jag inte ihåg men tror affären hette Larssons eller något sånt ska kolla sen ! kram :)

2011-01-21 @ 14:01:26
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback