MusiQ

Love it, hade skit mys igår. Vi drog hem till mig ( jag och hanna) efter vi hade hyrt film, fixxade oss och började dunka HÖG musik! Tur att inga grannar var hemma :) Klockan kanske var 8-9 ? Sen kom Jesper och Alex över och vi körde en riktig mys kväll tsm ! Awsome, vi hade det skit mys och tittade film och låg och myste ♥ Imorn blire party igen ! Vi 4 ska ha mys och kanske det händer något mer ;) haha love it !

Mina söta läsare har bett mig att vara lite tydligare så jag ska vara det för eran skull! :) Killarna heter Jesper Swedberg och Alex olsson ! skit fina grabbar rakt igenom :love: ♥ Haha nu vet ni ;) pussar så länge


Kommentarer
Postat av: Frida

jätte fin blogg! :D

2011-07-11 @ 19:27:06
URL: http://www.kanzii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback