In till stan för träning

Vaknade tidigt idag efter som min busiga söta lillebror inte vill sova länge..Haha *suck* Men han är jätte mysig och sprang utanför vårat rum flera gånger och Ropade "Nathalie, donde esta Nathalie ? " Jätte gulligt :) Han frågade efter mig hela tiden :) Just nu ligger han i hans fotölj med hans stora Åsne-gossedjur och sjunger små vaggvisor ! :D *cute* Har precis haft en sago stund med honom då han låg i mitt knä höll i min hand och så läste jag för honom, :)
Men nog om det ! Snart ska jag hoppa in i duschen sen kommer mamma och hämtar oss och skjussar mig in till stan för Min dans då :) Ska bli kul har inte varit där på 2 ggr eftersom att först var Pontus här och sen var jag I romme :) Men det ska bli jätte kul ! Vet itne riktigt hur det blir ikväll faktiskt.. Om dessa "gäster" kommer eller inte. Men det kvittar jag kommer iaf bara mysa ! haha ! :)

btw. För er som säger att dans Inte är en träning kan nog tänka om. Det finns extremt båda konditionskrävande danser, styrka krävande danser osv. Så Dans är en lika stor och jobbig sport som vilken annan ! Så snälla sluta säga att det inte är någon träning ! Tack !

Lägger upp en super söt bild på min älskade lillebror  :)



Kommentarer
Postat av: Albina

tack så mycket! din blogg är också jättefin & det var du med :D kram

2011-03-12 @ 19:52:14
URL: http://russiangirlsforyou.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Aaw tack så mycket !

2011-03-12 @ 20:55:15
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback