Min hemlighet...

Hej alla söta! Det blev ett sent blogginlägg idag .. Slutade extra tidigt idag för att våran Engelska lärare var inte i skolan så alltså slutade vi 2 :) Det behövdes, är så oerhört trött! Men efter vi hade slutat var vi i skolan ändå till klockan halv 4 ? Vet inte riktigt hur det kunde gå så fort ;) Men tiden rann bara iväg sen åkte jag hem med Wiktor och va hemma , tittade lite film och dunka musik. Sen blev det prat :) Mys ! Men atm sitter jag med en sax uppsats och snackar med min underbara älskling pontus !

Btw. Så får jag väldigt många frågor på bloggen och In real life hur jag ser ut utan smink och så får jag berömm för mina långa ögonfransar och vilken mascara jag använder ? :) Jag har säkert 100 mascaror, eller nej för att vara exakt så har jag 30 Haha men what ever? Och eftersom jag använder olika för olika dagar så antar jag att det är bara så att jag är född såhär :) men bara för att jag är snäll lägger jag in en bilder på dom mascarorna jag tycker är bäst ! PUSSAR






Sessa bilder är såklart helt utan redigering med ögonen !
 


Kommentarer
Postat av: Powntus

Baby asså shiet kolla in i dina ögon är som att kolla rakt in i alla kärlek som finns <3 älskardig!

2011-03-08 @ 22:04:41
Postat av: Mikaela

Använde den till höger förut. Tycker den funkade jättebra!

2011-03-09 @ 07:46:45
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Och jag älskar dig Pontus ! <3 Håller med den funkade jätte bra !

2011-03-09 @ 16:35:59
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

jag använder också den rosa, den är bra :)

2011-03-11 @ 16:15:32
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback