Galej tjohej!

haha glöm överskriften ^^ har fan varit så trött så jag inte har orkat skriva någon inlägg sen i fredags, vi hade skit skoj men jag sov bara 1 timma från halv8 till halv9 haha smart chey ? Så igår va jag "bakis" och jag, nermina,hanna, alex, adam och kalle typ låg i sängen sofforna och gjorde ingenting till typ klockan 2 och då drog alla hem och jag och hanna kilade vidare till henne :) hon hade ff så vi myste lite dära och typ degade i soffan med lerre och lite annat.. :) Sen blev jag hämtad av mamsen och vi åkte vidare till några vänner och åt middag där och sov över också, var helt seg så sa typ ingenting och det blev bara soffa soffa soffa tv tv tv deg deg deg :P blev också skit hes i fredags så jag låter som en kratta! usch ! :( Men kom precis hem från hanna, bor fan där? men nu blire middag sen sängen! Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Drickrt du?

2012-06-21 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback