Födelsedagen

Hej,hej bloggen, Som alla vet är det min födelsedag idag (: Nice det gillar vi! Har fått extremt många grattis idag är jätte glad :) I present fick jag en plånbok från lillesyrran och av mamma fick jag kläder, skidglasögon för 600 och 3000 spenn! Underbart! filip har kommit över med en liten present. En cd gissa vad som finns på den? en underbar liten film som han har hållt på med i Två Veckor! Shit va gulligt! tack broder!ska försöka lägga in videon så ni får se (: Mormor och morfar kommer strax och ska gratta lille mej (: Så får säker fler presenter då oxå. Me like (: Tjejerna är uppe i v-by nu för jag tror dom ska köpa present till mig (: Filippa var oxå där, för hon ringde mej nyss och frågade vad jag ville ha i present (: gillar! Ikväll kommer Elsas familj och Hanans familj på middag till oss! Vi ska till Sundbyskolans brasa så alla vet! Fortsett att skriva grattis på fb, blir super glaad!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! Grattis :)

2010-04-30 @ 16:29:50
Postat av: Nathalie

Tack (:

2010-04-30 @ 16:49:35
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback