Önskalistan!

Förlåt för dålig uppdatering idag men har inte haft någon chans.. Dagen på skansen har varit underbar. Hade grymt kul med tejerna! Men det jag skulle säga var att nästa fredag fyller jag 13 år! Den 30 April, Valborgsmessoafton :D Så därför skriver jag just nu en önskelista! Jätte kul (: Har varit hos pappa idag och deras data har gått sönder )': Förutom att skriva till er och önskelistan kollar jag på Desperet house wifes! I love it, värkligen det är ur bra (: hoppas ni håller med. Updaterar imorn (:

 


Kommentarer
Postat av: filippa

publicera önskelistasn på bloggen så jag kan köpa ngt ;) <3

2010-04-26 @ 21:15:46
Postat av: Nathalie

Absolut darling! :) <3

2010-04-27 @ 18:43:13
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback