Ska sjunga!

Hej bloggen! Lovade att skriva lite så gör det nu :) efter att vi hade varit hos hanna så träffade vi killarna iaf? Dom kom på oss med att vi var hos Hanna så dom kom typ..Jag, Amanda, Elsa, Hanna, Linn, Alex, Martin, Filip och Kevin allesammans gick till "alex park". Mys! Där var vi typ länge? Men efter ett tag så skulle Linn hem och jag pallade inte att gå hem själv så jag följde med henne :) Dom andra var inte kvar så länge skulle jag tro. Men drog hem och åt kykling, sallad och potatismos? Nice :) Hade tänkt att komma ut och springa nu men maddis ville så gärna studsa med mej så då gör jag väll det med henne? Det ska typ vara s bra träning det oxå? Ska sjunga refrängen på Amandas underbar låt till Filip berljung! Blev jätte glad när jag fick höra det! Låten håller vi på att spela in i skolans studio. Det gillar vi :) Lägger in låten nu! Puss..........



Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis så ute

2011-06-30 @ 13:47:38
Postat av: Nathalie

Ursäkta uttrycket men är du efter eller vadå ? :D haha inlägget är ju över 1 år gammalt ? Plus att du inte heller skriver namn? Fegt som tusan ! Haha :) Kul att du tycker om min blogg iaf ! KRAM :D

2011-07-01 @ 13:53:25
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback