Hemma

Kom hem vid typ 10 tiden igårkväll. Hade suttit i bilen i 8 timmar kanske så det ända jag ville göra va att sova men iaf. Har haft det skit mysigt..! Pallar inte berätta allt men vi badade typ hela tiden och shoppade lite. Man gör det man känner för helt enkelt. Det har faktiskt varit lite skönt att inte ha haft någon data med mig, men utan mobilen hade jag ju dött. Har messat 24 hela veckan så räkningen kommer att bli hög.... Not good :) Nu ska jag ut och träffa Julia och säkert flera. Vi ska prata om *****, hih! :D Vi kanske träffar Moa. Vi ska typ ha en återträff snart ska bli såå kul! på tisdag ere Ung, vilka ska dit? Jag ska iaf :) Kisses!


En bild jag tog med mobilen, fint hu? :D
Skriver när jag kommer hem!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin bild ;D

2010-08-08 @ 22:14:46
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback