antar att jag måste...

Skirva ett inlägg.... Haha nej men sitter hemma hos Linn nu. Hanna kommer strax och då drar vi och äter hemma hos mig. Vi ska va tsm nu i några dar. Gillar! :D Idag fyllde Liam 2 så vi var över och firade honom det är därför jag inte har skrivit något förns nu. :) Vi tjejer träffar säkert några ikväll och hyr film elr något. Alla vi tycker att det ska bli skit mys eftersom det var evigheter sen vi tre slagga så nu gäller det att ha det bäst. Och vi tre kan inte ha tråkigt så är det bara! Jag kommer antagligen skriva massor av mer ikväll så vi höres snart! Kisses :)


Kommentarer
Postat av: Jäffä<3

Hur fixar du ditt hår? :)

Det är så tjockt o fint :)<3

2010-07-30 @ 21:38:05
URL: http://jennifereriiksson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha kul att du gillar det!



Har egentligen lockigt hår så här har jag plattat det och då får det sådan här volym helt av sig själft. Så det beror på att mitt hår har sjukt mycket volym men prova att få upp ditt med hårstyling kanske? :)

2010-07-31 @ 06:53:34
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback