Kista

Hej hej bloggen. Blev väckt av Mamma vid 11.30 nån gång. Var sjukt trött så nu är jag värkligen utvilad om man säger så. Men vad ska man göra en dag som denna lixom? Skit väder och allt. :( Planen för idag är väll att först åka in till Kista med mamma och maddis för att lillesyrran ska klippa sig. har absolut ingen som helst lust att åka in men har inget annat att göra så? Efter det så ska vi till urö (till Linns land) För att hämta lite saker som jag har glömt. Sen så taggar vi till våra kompisar som har varit här hela veckan. Altså till Brottby? :P tror inte att någon vet vart det ligger men men. Vi sover nog där så det blir inget mer inlägg idag. Jag vet inte vad som händer imorn men skulle tro att vi åker hem då. men man vet aldrig. Har mobilen med mig så smsa och ring. Vi hörs Kisses!


Kommentarer
Postat av: louise

hej!

fin blogg du har :)

följa varann via bloglovin?

2010-07-26 @ 19:04:14
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback