Im back

!Hallo babes! Jag är tillbaka i Stockholm igen. :) Kom hem igår eftermiddag och då fick vi direkt gäster. I september förra året så var jag i indonesien med några kompisar. Hade inte träffat dom förut bara en av dom. Men vi blev typ som en familj lixom, det klickande direkt! Dom var här igår och det var skit mysigt. Dom sov även här och vi ska vara tillsammans hela dagen. Vi kom precis hem från kanan och ska snart äta middag. Eftermiddagen så åker vi in tillstan för att äta glass på Fjällgatan. Skit mysigt värkligen! Btw har haft det helt underbart hos Linn, jag skulle ju kommit hem i söndags men vi stannade en dag till. Jag och Linn har värkligen haft det underbart. Vi sov i bastun i 3 nätter och första natten så snackade vi från klockan 13.00 till halv 6 på morgonen. Vi badade ju oxå men vi snackade värkligen ut allt. Det var så grymt skönt! Love u bästavän! vi tog jätte många bilder med Linns system kamera men tyvärr kan hon inte ladda upp dom nu. Så alla dom bilderna kommer i slutet av sommarn :( Men här kommer några iallafall! 

Jag hoppade från 5 meter :)

I love u sis, man kan inte beskriva oss med ord!
fler bilder kommer sen ska tagga nue!



Kommentarer
Postat av: valentina

Fett cool hoppbild juh:)<3

2010-07-20 @ 23:22:02
URL: http://valentiiinaaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hihi tack! :)<3

2010-07-21 @ 00:03:50
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback