Grönan here we come!

Har precis kommit hem från skolavslutningen. Laddar upp bilderna från den senare. Jag skulle ju sjunga Hallelujah med Frida idag och det gick skit bra! Vi sjöng för fler än 1000 pers! As många kom fram senare och sa att jag var jätte duktig och sånt där. Blev jätte glad :) Som vanligt började hälften av alla i publiken gråta när jag sjöng. Ska ladda upp en video senare då ni kan få höra mej :D Ikväll ska jag ta skit mkt bilder med Linn bby.. Grönan, you know?! As kul :D Messa om ni oxå är där och vill träffas, ska redan träffa folk så bli inte sura om jag inte svarar. Ska sminka mej färdigt nu och så taggar vi upp till v-by för att sen ta tunnelbanan in till stan med klassen då ra. Om ni ser mej så säg hej :) Kisses! :love:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback