Midsommar

Hej,hej bloggen. Förlåt för dålig uppdatering idag :( Har inte hunnit skriva något, men iaf skulle egentligen ha följt med Amanda och Hanna till Kista för lite shopping idag men dom ville att vi skulle mötas på spånga station vid 9.00 och det pallade jag värkligen inte! Så jag frågade om Elsa och Linn ville följa med lite senare på dan och shoppa, Men dom skulle till Nälsta badet och frågade då om jag ville följa med dom dit. Och eftersom det var fint väder så sa jag självklart ja :D Så jag och Linn gick dit och mötte Elsa där. Sen badade vi lite och efter 30 min så kom Hanna Och amanda oxå. Mys! :) Vid lunch så drog vi hem till mig och åt lunch och sen gick vi tillbax men då va Hanna ¨tvungen att dra hem så då vare bara vi fyra. Men iaf. Dagen har varit riktigt mysig och har väll blivit jätte solbränd om jag inte tar fel ;) Ikväll så drar jag till pappa och ska sova där. Saknar honom mkt :) Sen imorn äre midsommar ju, och jag ska ut med några släktingar och äta lunch på några klippor nånstans och sen ska vi alla äta middag tsm! Skit mysigt! Vi hörs senare :)

Love u darling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback