Saknad

hej, hej alla. Har precis ätit middag. Grillat med potatis och sallad blev det :) Har varit ute med mamsen och gått 3 km :D Bra träning och kul va det ;) Har skrivit värsta långa texterna till några.. Har väll fällt några tårar oxå och undrat varför jag har varit en sån idot som jag va? Men det har inget med tjejerna att göra den här gången. Jag lämnade en kille som jag älskar för någon annan.. Men den andra är bara en kille jag trodde att jag kände.. Elr jag har känt honom grymt länge nu i typ nästan hela mitt liv.. Men nu har han förändrats helt och det är väll jobbigt men nu har ångrar jag värkligen att jag lämnade den andra för honom eftersom han bara spelat ett spel med mig och dom andra där han själv inte har förstått reglerna. Inte ens jag förstod och jag var så dum som lämnade dig för honom.


 So please take me back.. I miss last summer bby, i have been an idiot.. Please take me back, i still love u!
 
 


Kommentarer
Postat av: emma

har nyss skrivit ett "visste du att..." inlägg:D lust att kolla in?

http://askerkling.blogg.se/2010/june/visste-du-att.html

2010-06-21 @ 21:01:27
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback