Smothie+ Outfitt

Nu sitter jag i soffan, ny duschad, sminkad, och Klar för tandläkarn! Håll tummarna för att jag inte har något hål. Är nervös eftersom jag aldrig i mitt hela livet har haft ett enda hål! Det är ju bra. Men men, fixade nyss lite smothie och som vanligt så klantade jag till det ordentligt genom att tappa mixer staven i golvet efter att ha gjort klart smothien. :D Smidigt! Det hamnade massor av smothie på golvet! Så Nathalie fick bli askungen i 1 min! Att sitta på golvet med en trasa i handen och torka är inte min grej! Smothien är nyttig och skit god iaf. Jag kommer inte träffa någon innan tandläkarn, men efter så kanske jag gör något med tjejerna eller träffar Vicke och Alex. :D Vi får se hur det blir. Håll bara tummarna för mej eller släng in en stöttande komentar för tandläkarn är inte min grej! ;) Love u all!

Vita jeans, svart linne och en vit och rosa randig tröja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback