iTunes problem, hjälp!

Japp, Idag skiner solen! Underbart :) Jag skulle egentligen ha varit med Linn idag men hon är typ sjuk :( Så det blev inget med det. Så nu håller jag på att fixa med låtar och sånt dära. För mamma ska på fest och har hand om musiken och hon ville att jag skulle fixa en spellista på min ipod som dom kunde spela senare. Och jag har gjort en spellista och när jag lägger in den i iTunes så är den som den ska med rätt låtar i rätt album och sådär. Men när jag synkroniserar det till min ipod så blandas alla låtar ihop? Fattar ni vad jag menar? Spellistan är lixom försvunnen och alla låtar är huller om buller? Jag har försökt att fixa det på alla sätt men fattar inte hur man gör? :O Om någon vet så lägg in en komentar och förklara, Jag får pengar för det här och allt ska va klart imorn :S Panik!! Har precis messat linn och frågat om vi ska ut och köpa en glass. Hon äter jämt klass när hon är sjuk och att vara ute i 10 min skadar ju inte? Även fasst man är lite sjuk? :P btw har hittat min sladd till mobilen nu så här kommer lite bilder :D
En video från flygandemattan när vi va på grönan :) <3

Linn och min hand på grönan :)

alex, martin,nicklas,niklas och filip på grönan :)

My boys igen :)

för några dagar sen i v-by med Julia, Jocke och Alex :)

Alex. L love u brother :)

Julia och jag Vid skolan i söndags? :)

julia och jag

har många fler, men jag tror att det här räcker? :)


Kommentarer
Postat av: daiim

sv: Omg vet faktiskt inte hur man gör :s

2010-06-16 @ 17:14:05
URL: http://daiim.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill också till grönan ! Ska dit nu någon dag och fira min och min pojkväns 1 års dag :) fast det va den 11e juni vi har varit tillsammans ett år haha

2010-06-16 @ 18:00:34
Postat av: Rebecka

Svar: Tack! Har faktiskt ingen aning, suger på iTunes och allt det där, tyvärr :) Hoppas det löser sig.



Tack detsamma! :D

2010-06-16 @ 19:01:20
URL: http://fotobecka.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv; Sorry, kan absolut inget om Ituns. :|

2010-06-16 @ 19:40:55
URL: http://luggsliten.se
Postat av: Jennifer

sv : du får göra om en spellista på ipoden . Gör som jag , ta högst betyg !

2010-06-16 @ 21:04:25
URL: http://blondchica.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Gud va gulligt att åka till Grönan med ens pojkvän! Och ni verkar att passa, 1 år är mycket! Lycka till gmn :)

2010-06-16 @ 22:01:29
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback