Sovmorgon

Hej,hej alla mina söta läsare ;) Vaknade skit tidigt idag eftersom mamma skulle till jobbet. Och hon och maddis snackade skit högt så jag vaknade och sen satte maddis på tvn högt och då kunde jag bara in sova så jag vaknade vid 8.30 kanske? Inte min stil om man säger så. Så nu ligger jag i soffan och halv sover. Har ätit fukost redan..Idag ska jag nog bara va hemma tror jag. Hanna och någon, vet inte vem? Skulle till kista nu och jag orkade inte åka dit. Dagens låt är:


hanna linn och jag, en bild från en underbar dag i solen med dom :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följ gärna mej på bloglovin.com :)

2010-06-22 @ 15:34:16
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback