Stallis

Står i köket nu med Filippa och Elsa. Vi håller på att fixa lunch och klockan är typ 15.00? Hihi (A) Elsa slaggade ju här inatt. Mysigt det va typ länge sen? Vi har varit i v-by för Filippa skulle köpa lite saker till Gymnpa lägret. Längtar som fan och vi ska åka tåg! Vi tre utan vuxna, sjukt mysigt! Sen är jag borta i sex dar el något. Vi åker vid 3 på dan imorn skulle jag tro så jag hinner skriva lite innan jag försvinner för en vecka. :O  När vi va i v-by så hittade jag exakt lika dana glas ögon som dom som försvann igår. :( :) Så jag la undan nu och nu är min mormor där och köper dom :) Kan värkligen inte leva utan dom! *hihi* Ikväll så ska jag ut på middag på stallis. En av Sveriges dyraste resturanger? Haha skit mys asså :) Vi hörs senare om inte imorn.
kisses!



Kommentarer
Postat av: MODE MED MILNE

Hej. Hoppas du har fint väder där du bor och att allt är bra. :)



Något speciellt planderat i helgen? :D

2010-06-29 @ 09:55:51
URL: http://milne.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är super varmt här vi vårat Stochholm!



Och jag åker på gymnpa läger idag och kommer hem på söndag igen :)

2010-06-29 @ 13:08:26
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback