:'(

Min mobil går inte längre att sätta på. Så jag och mamma ska lite senare till Siba och kolla om den är sönder el om den går att laga.. jag kommer inte kunna leva utan den så om den är sönder och inte går att laga så ska jag köpa en ny direkt! har samma nummer osv. Just nu får jag låna Min lillesyrras mobil. Den är inte så bra men hon lånade iaf ut den! Jätte gulligt och snällt av henne! Men eftersom det är hennes mobil så kanske jag bara har den fram till 12 elr nått..Så snackar bara på datan då.. Håll tummarna för min älskade mobil!<3


 


Kommentarer
Postat av: Rachel

Vi har samma =) <3333333333333::

2010-03-05 @ 01:06:31
Postat av: Nathalie

Haha, jaa om min nu kommer att börja fungera igen! :D<333

2010-03-05 @ 09:22:48
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback