Love it!

Idag har jag och tjejerna(Hanna, Linn och Amanda) varit tsm. Och gissa vad? Vi var ute hela lunsch rasten och mös med killarna. Bara för att det var toppen väder! Önskar värkligen att alla dar va såhär. Vi tog självklart lite bilder har ingen med oss fyra för det har bara Hanna på hennes kamra.. -.-' Och hon har antagligen data förbud idag oxå så hon kan nog inte ladda upp dom idag. Imorgon så är det mammas födelsedag. Så det är henne jag kommer att tänka på då :) Här kommer lite bilder på mej, Linn fille och alex :)

We 4-ever bby! 12 år med dej Älskling!

Ska hitta en bättre på min man och jag ;) Men
Hanna har den så.. Iaf 9 år med dej bby!
Love u

Och med filip broder!
Är den syrra tro inte på vad
folk säger

Kommentarer
Postat av: Amanda

Biglove

2010-03-30 @ 20:08:06
URL: http://amandafn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

to you..bby

2010-03-31 @ 17:57:57
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback