Bildbomb

Vi är vakna nu och kolckan är 11.06 :) Det blev inte så sent igår men jag och Linn hade det underbart.. Har ätit frukost nu. En galen frukost. Rest in peace Göran :cool: Jag lovade att berätta allt om min och Linns vandrig på spångas gator :) vid klockan hav nio på kvällen kom jag hem från mitt genrep på Göta Lejons teater. Då gick jag över till Linn och så packade vi ihop hennes grejer. Sen gick vi över till mej och sminkade oss lite. Sen drog vi ut. Vi skulle handla godis på "Evas Ica" så vi började våran vandring. Vi träffade några påvägen och lite sånt.. Det tog typ 45 minuter att gå dit :D Vi köpte godis och en dricka för vi var törstiga :P Sen började vi våran vandring hemmåt. Vi mötte några wannabes påvägen som glodde som fan. Och några killar som flörtade. Ni vet att buss-hållplatser brukar ha skit stora reklambilder? Någon hade öppnat och tagit ut en sån. Sen hittade Linn den och ville ta hem den ;) Mamma Nathalie sa förståss Nej. :D Vi bosattte oss oxå i en rondell och folk glodde :P Fy fan va roligt! det tog mer än en timme för oss att gå hem. Man blir flummig av fanta citron... När vi kom hem så kom Martin över och så kollade vi på film och slappade. Nu pallar jag inte skriva mer, hoppas nån orkade läsa . Puss på er!







som sagt Linn är dålig på att fotografera :P




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska det va bra för linn ??

2010-05-26 @ 20:23:06
Postat av: Nathalie

Och vem är du?

2010-05-26 @ 21:28:23
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Linn

kul kanske och vem fan är du ?

2010-05-27 @ 15:47:48
URL: http://linnshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback