Mys,all the time!

Hejhej bloggen!
hela gårdagen var skit mysig. Efter att jag och Linn hade varit hos Hanna så tröttnade jag så jag ville dra hem och för att mamma skulle hem till Lotta (martins mamma) med massor av andra mammor i deras "gäng" så Martin och Alex skulle komma över lite senare och så skulle vi vara med varandra. Aja iaf jag och Linn drog hem och så tog vi lite bilder på min trädgård och sen gick vi in. Lillesyrran kom hem och jag och Linn höll typ på med datan. Sen plingade det på dörren igen och jag trodde att det var mamma som kom hem men det var Martin Och Alex, my boys som kom! Vi drog direkt upp till sängen min (a) Efter ett tag så började dom rota i mina lådor och det blev typ en liten "Fajt"..  Jag och Alex mös lite i sägen och efter ett tag så skulle Linn dra. Vi sa hejdå och fortsatte med det vi höll på med.. Sen drog vi till Ilpan för att äta. Maddis hadde kompisar här oxå så det var jag, Alex,Martin, Maddis, Wilma och Emma. När vi hade ätit klart gick vi hem och mös igen sen ringde vi linn och frågade om hon ville komma över och det gjorde hon! Då mös vi lite och sen bestämde vi oss för att vi ville sova över tsm. Och så blev det! Vi kollade film och snackde lite. Alex och jag fortsatte att "mysa" om inte mer? Går inte in på detaljer för vill inte snacka om sånt öppet (a) Men vi hade det iaf underbart och hela den här morgonen så mös vi? Wonderfull and me like! Bjuder på en låt som kan förklara min natt tsm med honom ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback