On her way!

Har varit lite off eftersom jag har sovit hos mormor och morfar i natt. Och internett funkar inte där. Ska snart sätta igång och försöka hitta sladdar och sånt så det kanske funkar. Håll tummarna! Mormor skjussade mej hem hit för jag ska träffa Linn min underbaraste! Hon kommer strax och vi ska mysa lite tsm och så. Har inte hört av min älskling Elsa på sjukt länge? Vart har du tagit vägen socker? Älskar och saknar dej enormt gmn. Egentligen skulle alla tjejer sova hemma hos hanna igår men vi fick inte för Max skulle lana med hans kompisar IGEN.. -.- Men nu fick jag reda på att Amanda sov över iaf? Aja.. Hare gått bby's!
 

 


Kommentarer
Postat av: M I A S F A S H I O N

HEJ! Fin blogg du har <3



Hoppas du får en fin kväll! :)



Kram!

/Mia



PS. Titta gärna in på min modeblogg om du vill :) DS.

2010-05-13 @ 20:12:35
URL: http://miasfashion.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack Mia, följ den järna :)

2010-05-13 @ 20:33:31
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback