Släkten

Min födelsedag var helt underbar förutom att det regnade hela kvällen? Typiskt.. Men ska berätta lite om kvällen. Elsa och Hannas familjer var ju här på middag så vid 8 så drog jag hanna och elsa till syndby brasan? Vi mötte martin påvägen och drog dit tsm. Efter ett tag kom filip oxå..Vi mötte René, filippa och några andra. Brasan sög.. det var bara barn familjer där? Så vi drog till parken och träffade alex vid kl 9? Han var sjuk men gick ut ändå  (; typiskt alex el vad? Iaf vi mötte honom där och så hängde vi där och snackade typ. efter ett tag kom värsta kill gänget ute på gatan. Alex ropade på dom, och dom kom. Det var typ Patrik, Tisell, Ville och många andra..Behöver bara säga det för att ni ska fatta..Dom ställde sej vid oss tjejer och stötte på oss? Fick en puss på kinden av någon idiot? M och massa komplimanger...Efter ett tag drog dom och vi stannade kvar en stund och sen drog vi hem (: Toppen födelsedag tycker jag! Fick pengar från mormor och morfar oxå 2500 spenn :D Jätte glad! Nu har jag 5000 till en fin data. Släkten kommer strax ska fixa mej och hjälpa mamma med maten. Dom stannar nog till sent så kanske inte kan skriva sen, men det får ni väll tåla  (; Håll tummarna för att jag får ett par koss :D
Pussar

Dagens klädsel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback