operarad

Cha Cha bloggen ! Nu är det en ny opererad Nathalie som skriver.. Har en stor plåster lapp på hakan just nu för att skydde såret som har blivit. Dom "hyvlade" bort den med en liten kniv och nu ser det bara ut som ett vanligt skrubb sår. Jag får itne ta bort plåstret förns på söndag och då ska jag sätta dit ett litet mindre hudfärgat plåster istället. Sen kommer det få läka av sig själv ! :D Det ska bli jätte fint säger läkarna och dom är dom bästa plastikkirurgerna i stockholm så dom måste man väll lita på ? Operationen gick på 2800 spen men om vi behöver skära sen igen så blir det 4000 till. Så så ligger det till.. Men nu är iallafall födelsemärket borta och det käns skönt!

Ikväll ska jag till pappa så det blir inte så mycket data dåra. Men idag bakade jag å hanna kärleksmums till Maddis å Mamma! Har ännu inte smakat på dom men dom blev säkert jätte goda och det ser även ut så! ;) Hoppas alla har en bra dag och helg så hörs vi imorn ! PUSS
 



PUSS PÅ ALLA JAG ÄLSKAR ! :D :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Skit söt blogg !

2010-11-26 @ 21:18:57
Postat av: Nathalie

Tack så mycket ! :D <3

2010-11-27 @ 11:03:45
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: powntus

(Y) snyggare än någon sin

2010-11-28 @ 21:37:24
Postat av: Nathalie♥

Fan va gullig baby, älskar dig <3

2010-11-28 @ 21:40:56
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback