Plugg time !

Hejsan alla söta människor ! Vet att det var ett tag sen jag bloggade.. i lördags right? Det är för att min lillesyrra fyller år på torsdag så igår hade vi släktkalas här hemma ! Så vi hade fullt upp med att duka städa fixa mat och sånt och självklart hjälpte lilla jag till :D Vi hade iaf jätte mysigt i lördags. tror vi var 11 pers här hemma? Vet itne rikgtigt men vi tittade film och hade super kul :D DETTA GILLAR VI STORT SÖTNOSAR! Vi hade massor av kuddar och mös framför en skräckis ! Soo Nathalie style :) Atm sitter jag och ska plugga matte och lite annat ! Behövs eftersom vi har matteprov imorgon spanska prov nästa vecka och geografiprov om 3 veckor eller något... SUck ! Men bjuder på massor av bilder från dagarna och även lite oufits från idag och igår! PUSSAR :D
btw. är bilderna helt ofixade! *Stolt* Sen har jag även börjat med vågigt hår? Jag gillar det!
Och visst har jag fått ganska långt hår?:)
  


Dagens outfitt leopard.. grrr ;)      lördagens outfitt, lite gulligt sådära :)

Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!

Jag älsklingen julia! 3 år nu bebo !                         Pizzan vi gjorde!  *stolt* :D             



Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder ! :)

2010-11-29 @ 17:00:00
URL: http://sexigastesundstedt.blogg.se/
Postat av: powntus

Först och främst måste jag bah säger du är fan och med den snyggaste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-29 @ 17:06:42
Postat av: meyav

hej jag vill bara berätta att jag har en tävling på gång just nu som du kan vara med i.

Jag avslutar den senare ikväll och skulle blivit glad ifall du skulle vilja delta. Det är bara dagens blogg så det enda du behöver skriva är jag är med. Lycka till ! :D

2010-11-29 @ 18:15:51
URL: http://meyavoo.blogg.se/
Postat av: sofie

vill du vara med i veckans blogg och vinna en länk på min blogg? gå in på www.nattstad.se/sofiecesarino så står reglerna där. skulle uppskattas om du gick med ;) pusss och kram / sofie.



fin blogg btw!!

2010-11-29 @ 21:13:59
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback