Back on track

Japp, bloggandet går ju sådär och folk frågar mig varför jag inte bloggar så ofta längre? Det är väll så att jag helt inte har den tiden längre att sitta med datorn lika ofta som jag gjorde förut. Har ju mer läxor att göra. Mera skolarbete eftersom jag är stor nu och går i 7an ;) Nej men det är även tråkigt att blogga utan komentarer tycker jag så utan komentarer så blir det inte så mkt bloggande så komentera gärna när ni tittar förbi ^^ Jag blir alltid lika glad :) Det är bara lite konstigt att jag inte har flera komentarer än vad jag har? Har lixom 200 läsare varje dag men ändå bara från 5-14 komentarer per inlägg.. Hm....Men vad har hänt sen söndags? Inte så mkt... Typ skola.. usch så tråkigt! Håller på att plugga just nu, spanska å engelska tills imorn. Suck..! Njut av några bilder istället nu och va glada så blir jag nog oxå det snart ! PUSS

IloveUAll ! And i know you all love me right? :D


Extrem snyggingen Fehiim i mois knä ;)
(här får du bilden och en länkning till din blogg bebis)
http://Fehimduvet.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har jag fixat en present till alla som tittar in på min blogg!

bara scrolla ner till inlägget "Not Happy" och klicka på länken så får du en användbar present helt gratis!



När du ändå är inne så glöm inte att rösta på dem som är med och tävlar i Veckans Bild!

Du kan ju också läsa om Saw 3D som hade premiär idag.

Har du sett den? ;)

2010-10-29 @ 23:51:19
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Amanda Mattsson

Nu har jag utsett gårdagens blogg, kika in om det var DU som blev vinnaren! ;D



Glöm inte vara med i min nya DAGENS BLOGG, ju fler gånger du vart med, ju större chans är det att du vinner ;D



Jag har också en FRÅGESTUND nu på min blogg, så passa på att få dina funderingar besvarade! :D



Glöm inte heller av min sminktävling som avslutas 19/11. Ha en bra dag! :D

2010-10-31 @ 10:01:38
URL: http://amandamattsson.weebly.com/blogg.html
Postat av: Ewa

Nathalie Linnea Erkenmark, du får du fan skärpa dig och börja blogga som vanligt!! ;P

2010-10-31 @ 16:12:46
Postat av: nermina

haha omg natta ! du och din kille är jätte söööttaa tillsammans ;) <3

2010-11-01 @ 19:50:39
Postat av: Nathalie♥

Tack älskling, han är perfekt :D <3

2010-11-01 @ 20:42:04
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Powntus <3

haha nathalie (L) du är fortfarande liten flicka vänta bara tills 8an =)

2010-11-01 @ 21:46:20
Postat av: isabelle

nemen tjena fjortisar ;) fin blogg

2010-11-04 @ 16:34:35
URL: http://isabellekarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback