Shopping!

Varit och shoppat hela dan med tjejerna! As mysigt, och handlade för 596 spenn oxå! Haha det behövdes kan man säga! Men ändå sa var det inte så mycket 1topp, 1par jeans,1 tröja, 1 kofta sen köpte jag även lite presenter till Hanna som fyller år och även till Siri som har fyllt år! :) E hemma nu och chattar med brodern Adam <3 och sen även med Ewa och massor av andra skööna människor (; Imorn ere skola igen och ska snart sätta mig och göra lite läxor... *suck* Börjar 09.20 så det är skönt går upp vid 7 då. Det gillas! :) Hoppas alla har haft en bra söndag så hörs vi sen- älskar den här remixen :P !
Den blir bra efter ett tag!


Jag och älsklingen Linn+ Dagens outfitt! :)


Kommentarer
Postat av: Ewa

E jag sköön??? :O Btw kan inte du visa vad du har köpt? :D <3

2010-09-12 @ 19:16:21
Postat av: malinjohanzon

najjs med shopping :D

2010-09-12 @ 20:56:59
URL: http://malinjohanzon.blogg.se/
Postat av: sandija

Fin blogg! :D klicka gärna in min blogg.



allt bra med dej?

2010-09-13 @ 18:02:53
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback